Saturday, January 15, 2011

LiKe 2AM SoNgs

Minat giler dgn lagu 2AM..HUHUHU... Cube la dgr...Mesti suke.





Sbuk Dgn Keje Baru



T'lalu sbuk sgt b'kerja smpi blog pun aku xjengah...FB lg la aku jrg bukk... Skrg nie dh masuk 1 bulan aku keje dgn TSL (agensi pelancongan - ambik booking tiket tuk Airasia). Sebulan keje sgt srnk. Mcm2 benda aku bljr. De bljr math la katekn.. Thanx kepada SYADA ROSLI sbb byk m'ajar akak selama nie. Tp keseronokn nye sementara saje... Lps Syada b'henti keje (dpt twrn keje y lg baik), dh xsrnk dah... Mcm dh hilng geng... Slps 2 mgu, bru la dpt staf bru. Tp still lg rase xsrnk bile b'kerja.  
Yang pastinye aku dh rase tawar ati nk keje kat situ lg. Tp hidup mesti ditruskn.. Tul tak?
Memandangkn nk crik keje skrg nie susah, nk xnk aku gagah kn jugak diri nie tuk meneruskn keje nie...Bukn senng nk dpt peluang keje. Lbh2 lg bile xde p'alaman. Nie pun nasb baik de org nk trime. Klau x, duk umah lg la aku... Pe2 pun kena b'trime kasih gak pada staf2 TSL y sudi nk b'kwn dgn aku nie haa y xseberapa sgt...hehehehe. Klau bukn sebab korang, dh lame aku cabut lari agaknye. Hahahaha..Mmg best la kawn dgn korang nie wlpun xprnh jumpe (dpt tgk gmbr kat fb jek sbb masing2 jage kaunter kat tmpt lain2, xprnh jumpe pun).

Jadi SHEIRA, tabahkn la hati ko s'pnjg ko b'kerja nie.. Pkir positif supaya benda2 y ko xsuke tu xm'ganggu keje ko nnt.. BERUSAHALAH SHEIRA!!!!

YouTube - Ost PerSonaL TasTe

Loading...