Wednesday, October 17, 2012

Rupert Grint dalam Lego House (Ed Sheeran) MV





Sape y prnh tgk cite Harry Potter mesti kenal sape dia nie. Dialah y pegang watak sbgi Ron Weasley, kwn baik pada Harry & Hermoine. Minat giler dgn dia nie sejak tgk dia berlakon time muda2 dulu. Dia nie sebaya aku tau (lg laa aku suke..hohoho...). Tak sangka lak bile dh besar makin..... HENSEM! (lg bertmbh suke aku...ahaks!). 

Bru2 nie aku terjumpe satu mv kat youtube. Benda nie dh kuar thn lps tp bru skrg aku perasan. Rupenye si Rupert nie de berlakon dlm mv Ed Sheeran tuk lagu Lego House (serius lagu nie best). Terlalu suke sgt tgk mv tu smpi aku ulang byk kali. Tersengeh jek time tgk (malunyeeeee). Nsb baik adik aku baik hati, dia tlg downloadkn video tu kat CC (broadband aku nie xleh download video sgt, nnt trus lembab). So, smpi laa skrg nie aku dok tgk video si Rupert nie kat hp (suke laa tu). Siap amik y Behind The Scenes skali. Meh sini aku tunjukkn.








Skrg nie cite Harry Potter dh pun tamat (waaaa… sedihnye… xdpt tgk Ron Weasley lg). Windu laa lps nie nk tgk Ron dgn Hermoine (suke couple nie). Smlm kat tv HBO de tayang cite Harry Potter 3. Tp xleh tgk loo. Bapak gue dh pegang remote control lak. Xpe lah. Lgpun aku dh de koleksi Harry Potter nye cite (Half-blood Prince jek xde). Nie semua atas jasa akak aku. Mtk kat dia semua2 nie. Huhuhu...


Ron Hermoine couple 




hahaha.... mmg lawak

haaa...(pengsan jup)


No comments:

Post a Comment

YouTube - Ost PerSonaL TasTe

Loading...