Tuesday, October 16, 2012

Mari Beli..Mari Beli..

Sambung balik cite td. Alaa...psl kat mane aku beli dvd drama2 korea tu. Sblm nie beli kat Segamat kan. Tp tu dulu laa... Skrg aku beli kat DRAMA ONLINE SHOP

Logo diorang..


Byk pilihan cite2 drama korea y best2 ditawarkn disitu. Paling byk aku beli kat diorg 'Running Man'. Skrg dh de part 11 di tgn gue...muahahaha... Murah jek hrgenye. Kalau cite korea & taiwan, byr rm20. Cite jepun lak, byr rm15. Running Man lak hargenye rm20. Setiap pembelian kena byr chrge p'hantaran sbyk rm5 (alaa...5 hingget jek. xmahal pun). Korang nk tahu lebih detail korang tgk lah sndri yea. Crik jek kat fb. Selamat membeli belah. (^_^) 


koleksi Running Man aku y terkumpul setakat nie... (bahagianye...)


de campur2 skit dgn y beli kat kedai dgn beli kat online...


kat sini aku simpan koleksi2 aku... huhuhu...


No comments:

Post a Comment