Monday, November 8, 2010

Mohon Keje - Gagal lagi

Mcm tajuk y ditulis di atas, aku bru je lps dpt tahu y aku gagal dlm p'mohonan kerja sebagai kerani kat tmpt dekat dgn tmpt tgl aku. Gagal lg dpt keje. Agak sedih la sbb dh t'lalu lame m'anggur (xtahu la klau de y lg lame m'anggur drp aku). Dh setahun berape bulan dh aku tanam anggur kat blkg umah nie haa tanpa sebarang hasil. Bosan sgt duk kat umah nie.

Nk keje jauh skit, parent xkasik. Takut jdi pe2 nnt sbb aku kan pompuan. Diorg lg suke klau aku de dekat ngan diorg. Nk keje cashier, mak xkasik sbb keje smpi mlm. M'usahkn org ambik mlm2 nnt. Katenye.. Kat tmpt aku nie buknnye byk keje. Tmpt dh mcm pekan cowboy la katekn, jd pe la y de.

So, aku redha je la dgn pe y dh jdi nie. Mungkin xde rezeki kot buat mse nie. Tgl SPA je y xtahu lg dpt ke tak panggln tuk temuduga...Harap2 dpt laa.. Pe2 pun, Hwaiting Sheira!!! Cube lg. Mane tahu kali nie dpt y lebih baik ke. Pe y t'jadi mesti de hikmah nye. Btul tak.?  (^__^)

1 comment: